S.O.M Le forum de Mass Effect
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

S.O.M Le forum de Mass Effect

Le forum Francophone pour les fans de Mass Effect
 
AccueilSOM NewsRechercherDernières imagesS'enregistrerConnexion
-39%
Le deal à ne pas rater :
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
399 € 649 €
Voir le deal

 

 Un nouveau site

Aller en bas 
AuteurMessage
seroth
Admin
Admin
seroth


Nombre de messages : 1265
Age : 36
Localisation : 21°1437.59" S 55°20'21.13"E élév.1009ft
Emploi/loisirs : Etudiant
Humeur : Bah ! couci couça !
Date d'inscription : 16/11/2007

Feuille de personnage
Race: Hybride
Rang: Bio-Arm
Armes de Prédilection: Bio-Gun

Un nouveau site Empty
09062009
MessageUn nouveau site

Mes amis, le site de mass effect a subit une petite mise à jour, qui permet de voir quelques images en plus, checker la page des avatars, on droit à une nouvelle race intéressante

Allez le visiter immédiatement, c'est un ordre
http://masseffect.bioware.com/

Voici une nouvelle espèce alien, les Vorcha.
Un nouveau site Vorcha



Citation :
Temperament: Aggressive, competitive

Average Lifespan: 20 years

Homeworld: Small, hostile, overcrowded

Biology: Skin, lungs, muscle, and bone adapt to new surroundings

Technology: Primitive; what exists is scavenged from other cultures

Communication: Primarily nonverbal, limited speech

Sociology: Nest together in clusters, often in uninhabited service areas

Other: Often captured and forced into merc groups

Expected Resistance: Extremely high, especially in swarms


History

The vorcha homeworld is a relatively small, hostile, overcrowded planet. Most of its resources have been stripped by its fast-breeding, savage inhabitants. Even as their population grows, the vorcha constantly fight each other in fierce competition over basic necessities. Consequently, each vorcha born is stronger and more ferocious than the last. However, their continual lack of resources have kept vorcha society extremely primitive.

The vorcha who escaped their hostile homeworld did so by hiding like rats on the ships of spacefaring races that had the misfortune of visiting their planet. Their adaptability and resilience allows them to flourish in the dark and dirty corners of the places they end up.
Society

Society
Vorcha are extremely aggressive. Fighting is their default form of communication, either alone or in savage swarms.

They prefer to live among themselves in shared spaces than to be alone or mingle with aliens. They have a strong “nesting” instinct, preferring tight, cluttered areas. Their clannishness and preference for “squatting” in the uninhabited service levels of space stations reinforces many species’ opinions of the vorcha as vermin – dangerous vermin who’ll bite your face off if you get too close.

When vorcha numbers reach a “critical density” in the available space, younger members break off to start a new clan in another location. While clans usually avoid contact with one another, when living space is at a premium, they aggressively compete for resources and shelter.
Biology

Biology
The vorcha are the most short-lived sapient race known, with a lifespan of only 20 years.

They possess unique internal “clusters” of non-differentiated cells, similar to those of Earth’s planarian worms. When a vorcha is injured or in distress, these cells move to the affected area and rapidly (~1 week) mature to specialized forms that will alleviate the issue.

A vorcha that is cut or burned will adapt to have thicker skin. The lungs of a vorcha placed in a barely-breathable atmosphere will adapt to better use the gases there. A vorcha subjected to high gravity will quickly develop stronger heart and leg muscles.

Non-differentiated vorcha cell clusters do replenish themselves, but the process is slow. Generally vorcha can only adapt to a single environment within their brief lives. However, what cells are replaced allow them to heal rapidly, and even regrow lost limbs over a period of months.

Interestingly, the unique biology of the vorcha has caused them to stop evolving. Their DNA (or its equivalent) has not altered for millions of years. There is no need for them to evolve as a species when they can adapt as individuals.

Seeing the potential of this individual adaptability, krogan Blood Pack mercenaries often sweep pockets of vorcha, gathering them up and literally beating them into soldiers. Vorcha “trained” by this ordeal are stronger, faster, smarter, and more resilient than other members of the race. Gaining even a few vorcha gives a merc band a formidable advantage; each additional vorcha magnifies the gang’s combat ferocity exponentially.

Les nouveaux screenshot

Spoiler:

Synopsis :

Two years after Commander Shepard repelled invading Reapers bent on the destruction of organic life, a mysterious new enemy has emerged. On the fringes of known space, something is silently abducting entire human colonies. Now Shepard must work with Cerberus, a ruthless organization devoted to human survival at any cost, to stop the most terrifying threat mankind has ever faced.

To even attempt this perilous mission, Shepard must assemble the galaxy’s most elite team and command the most powerful ship ever built. Even then, they say it would be suicide. Commander Shepard intends to prove them wrong.


Dernière édition par seroth le Mar 9 Juin - 18:27, édité 4 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://www.drawingtime.canalblog.com
Partager cet article sur : reddit

Un nouveau site :: Commentaires

Evil Flash
Re: Un nouveau site
Message Mar 9 Juin - 18:04  Evil Flash
A vos ordres santa
seroth
Re: Un nouveau site
Message Mar 9 Juin - 18:37  seroth
Et les avatars ^^

Un nouveau site Masseffect2_avatar_01_100x100
Un nouveau site Masseffect2_avatar_02_100x100
Un nouveau site Masseffect2_avatar_03_100x100
Un nouveau site Masseffect2_avatar_04_100x100
Un nouveau site Masseffect2_avatar_05_100x100
Evil Flash
Re: Un nouveau site
Message Mer 10 Juin - 16:17  Evil Flash
La classe Applause Si la qualité d'image est telle quelle dans le jeu j'ai hâte de le mettre sur mon Full HD muhahahahaah Applause Applause Applause Applause Applause
seroth
Re: Un nouveau site
Message Mer 10 Juin - 17:22  seroth
Moi de même, c'est sensé être le moteur du très moche gears of war 2 (ironie inside)
Evil Flash
Re: Un nouveau site
Message Mer 10 Juin - 18:19  Evil Flash
Effectivement ca risque d'être hideux Niark Niark Niark

Non mais sérieusement j'ai halluciné la première fois que j'ai foutu Gow 2 sur ma Full HD en plus de mon home ciné Coeur Un grand moment ! Ange
seroth
Re: Un nouveau site
Message Mer 10 Juin - 19:24  seroth
Imagine la qualité qu'on a eu dans les grottes mais sur une planète avec vue sur géante gazeuse... arf ! Need !
avatar
Re: Un nouveau site
Message Mer 10 Juin - 20:31  the prophet
Ils ont l'air sympathiques ces Vorcha !!!
seroth
Re: Un nouveau site
Message Mer 10 Juin - 21:06  seroth
Ils sont très agressifs et vivent peu longtemps, je suppose qu'ils doivent avoir autant de conversation qu'un Butarien ! laul !
avatar
Re: Un nouveau site
Message Jeu 11 Juin - 17:26  the prophet
seroth a écrit:
Ils sont très agressifs et vivent peu longtemps, je suppose qu'ils doivent avoir autant de conversation qu'un Butarien ! laul !

Tsssss...et voila qu'sa recommence ! De la discrimination anti-Butarienne infondée et agressive, avec toujours les mêmes apriori !!! Rire2 Rire2
Evil Flash
Re: Un nouveau site
Message Jeu 11 Juin - 17:31  Evil Flash
Moi je pense qu'ils vont ressembler aux" Seeks?" (bestioles aliens dans le entre de recherche) dans Gears of War 2 ils vont vouloir se déchainer mais vont avoir une réflexion plus évoluée ( se rapprochant quelques peu de la reine Rachni ;) )
seroth
Re: Un nouveau site
Message Jeu 11 Juin - 17:37  seroth
Les "seeks" (t'es sur ?) étaient des put*** de monstres qui se relevaient sans cesse...
Si ces Vorchas sont du même acabit... ouch !

Discrimination envers les butariens ? non ! Ils ont essayés de me tuer sans même me dire pourquoi avec leur foutus clebs !
De plus la prise d'otage à la fin m'a mis hors de moi ! Pressé de les revoirs ceux là que je puisse enfin me venger !
Evil Flash
Re: Un nouveau site
Message Jeu 11 Juin - 23:10  Evil Flash
Les Varens ;)

Sinon je ne me rappelle absolument plus du nom des ces sales bestioles qu'il faut tronçonner pour pouvoir etre sur de la mortalité x)
Re: Un nouveau site
Message   Contenu sponsorisé
 

Un nouveau site

Revenir en haut 

Page 1 sur 1

 Sujets similaires

-
» Site teaser
» Nouveau Trailer
» Nouveau contenus ME 1
» Un nouveau trailer qui en jette

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
S.O.M Le forum de Mass Effect  :: Un nouveau site Petite10 :: News-
Sauter vers:  
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser